Jesteś tutaj: IUMW Strona główna Kierunki Dla nauczycieli Edukacja Sensy i bezsensy edukacji

Sensy i bezsensy edukacji

tl_files/Sensy i bezsensy edukacji/sensy i bezsensy edukacji okladka 2.jpg


Jak wygląda rzeczywistość polskiej szkoły po wprowadzeniu reformy edukacji?

Czy jakość nauczania poprawiła się? Czy nauczanie jest dostosowane do wyzwań XXI wieku?

Badania przeprowadzone przez prof. dr hab. Dorotę Klus-Stańską i dr hab. Marzennę Nowicką i opisane w książce „Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej” przynoszą wnikliwą diagnozę sytuacji. Dzięki uprzejmości Autorek i Wydawnictwa przedstawiamy Państwu dwa rozdziały, których treść najbardziej koresponduje z obszarami zainteresowań naszej Fundacji.

 

Źródło: Dorota Klus-Stańska i Marzenna Nowicka, Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 2009.

Biuletyn IUMW